Friday, May 6, 2011

GERAM kembang kempis !


:: sejak kebelakangan nie angin aku ta beberapa nak baik.. sekarang musim monsun barat daya lah kut 2. ape org dok buat ade je yang buat aku tak senang dudok ! de jerk yang buat aku tak puas hati ! lagi2 klo pasal A'I aku tuh ! sensitif abes lah kan ! macam daun semalu,bilew terpegang kecut abes ! kalo boley sorok dalam cengkerang aku sorok jerk,dok dalam tuh diam2 ! orang ta kaco aku,aku pon tak kaco orang. kan baek macam tuh !
aku mane ade spesis kuat cemburu,aku jarang melayan prasaan ney. tapi aku selalu akan geledah fb A'I tiap hari,walau pun benda yang same jugak aku tengok.. saje untuk menyedapkan haty. aku geram kalo gurl dok write dekat wall dea,tuh laa,ini lahh ! hasihh ! tapi kalo kaly dok conteng wall aku boley plop aku layan ea? haa ! mesti lah ! aku anggp dorang kawan jerk! tuh jerk alasan yang slalu aku kasi !

sekali kembang kempis,kembang kepis aku tgk de gurl write dekat wall A'I cakap thanx for karok then nex wat plan ? wahhh ! kaki tgn ney rase dah rngan,pernafasan tak tentu hala,idung pown jup2 kembang lepas tuh kempis alek ! ney ta boley jadi,pone terus aku capai seganas2 nya. kol A'I untuk tnya kepastian ! haaa ! dea terus on9 dan tengok dea kate dea tak kenal pompan tuh.. maya pown tengok info dea.. aik ! dea senior maya ney.. skola menengah,mara2 A'I dea cakap memang dea tak kenal.. abes macam mane dea boleh tulis macam tuh.. ayat mengundang kemarahan dah ney! aku pon bersusah payah PM dea tny kenapa dea tulis macam tuh.. las2 dea ta nak balas.. bile aku chek balek wall A'I aku tgk dea dah padam ! kuang asam engkau pompan ! aku kol A reprt sume ny.. A cakap mybe dea saje nak porak peranda ern ! cishh ! kuang asam lemak ayam ! aku tengok engkau buat lagi,aku luku2 pale ko campay botak ! maen2 nan aku ye ! lepas ney aku nak bela BUAYA ! sape cari pasal dekat aku,aku suruh BUAYA aku pergi makan dea ! ciap lah nanti ! puas haty aku !
ney dea buaya yang bakal aku beli ! besa kan ! tawu takowt ! dah tuh dok jerk diam2 dekat sane jangan dok kaco life org laen ! klo korang ta takowt jgk,t maya beli singa ! arummmm !

No comments: