Friday, April 8, 2011

REQUEST FROM SOMEONE !

watak utama cete ney ialah NATASHA ANUAR !

okey.. korang mesti dah bacakan entry aku yang bertajuk AJA-AJA FIGHTING.. disebabkan dia telah menghina,menfitnah dan memburukkan nama kawan-kawan aku,meh sini aku cerita sikit pasal dia. yelah kan. dia kan nak femes sangat. FAIR lah kan beb ? ko HEBOH dan MEMBURUKKAN name orang so kiteorang balas balik. nak bagi engkau rase apa perasaan engkau bila orang dok bercerita pasal engkau dan maruah engkau.. jum,aku cerita SEMUA ! kita panggil dia sebagai B oke.. mksud dea IALAH ??? ( rahsia )

lets begin !

menyesal aku bila aku tolong dia untuk tipu parents dia. yelah,time 2 ktorg nak pergi SPEDZONE,dia tak boley pergi tempat2 mcm 2.. so aku cover lah dia dengan cakap dengan mak dia yang dekat rumah aku ada kenduri. mybe sampai sekarang mak dia tak tahu.. kerap kte tat parents dea yg dea de asgment na ne wat tat poli.. padahal,dea de plan nan boyfie dea.. HAHA.. ta pape tah kan..
BOYFIE SI-B

time study weks aku mase sem 3,dia ada masalah dengan boyfie dia. yelah,bf dia nak tinggalkan dia. lepas 2,dia ajak lah aku,azhar g perak nak pujuk bf dia balik. sebelum pergi perak 2 kiteorang pergi amek membe dekat seremban. azhar drive dari s.alam pergi seremban then pergi perak.. time balik pown macam 2 jugak. dari perak ke seremban dan ke s.alm. TEMAN dia semata2 nak dia baik balik dengan bf dia ?!! sebb pk psl kwn kan. lepas 2 aku dengar cete dia HEBOH dekat orang cakap kitorg TERHEGEH2 nak folow dia pergi sana ? WTFF sial ! ko yang dok MERAYU2 mnx kitorg ikut ! sbb time 2 bf ko mmg dah TAK NAK dkt engkau ! time dekat perak 2,bf dia boleh mengadu dekat azhar cakap aku nak kenalkan si B ni dekat kawan laki aku.. then azhar mara aku lah ern.. "wei,ko dengar sini ea ! kawan2 laky gf ko tuh yang nak kenal dengan aku ! ko ingat ada ke org na dekat gf ko tuh ? dia saje nak bajet dekat ko konon nya de org suke dia.. amek CERMIN tngok diri awek ko tuh lah ! gf ko 2 yang menggatal ajak aku teman dia pergi jumpa jantan ! ko tahu ? ko tak tahu kan ! diner same2 lagi !! siap cakap dekat
aku,dia nak skandal dengan jantan 2.. then 1 benda aku na cakap,bile laky ajak dia lepak dekat umah dorang awek ko yang tak de maruah 2 bokeh ajak aku join skali ?! memang aku tak nak lah kan.. name pown pergi rumah laky,macam2 boleh jadi !! ko ta tawu ko lah orang yang paling banyak dia tipu selain parents dea.. boley pk sndr la..mcm ne dea tipu parents dea,mcm tuh jgk la dea tipu ko.. sorang penipu,sorang mata duitan.. bagus r tuh .. aik ? na mara ? g lantak r ! ko ktuk bf aku boley plak ! skung turn ak r ern ! HAHAH.. then aku jgk ta ya na pjuk laky spaya trus kwn nan aku dgn blnje dowg jerk.. ye r,, pjuk gne dwit ! WTF ! murah dan TERHEGEH2 !!

KAWAN-KAWAN AKU

dia boleh cete pulak yang sorang kawan aku ni ada 1 penyakit. yg orang panggil "siplis". kecoh 1 poli.. yang tak boleh blah,dak2 laky pown tahu kowt.. YA ALLAH ! ko fitnah dia tak beragak sial ! pe lah salah dia dekat ko.. pe lah busuk sangat hati ko 2. dia boleh cakap dekat aku yang aku ta kenal dak 2.. BUTUH wei ! aku kenal dia. tapi dari cete2 ko ! selama aku kwn dengan ko,sume org ko kutuk ! yelah ! ko kan perfect ! BIBIR ko lawa (padahal lebar) !,body ko cantek (pdhal bise jek ),rambut ko konon nya sensitif asek de kelimumur.. (pdahal ko mmg pengotor) ! aku ukan na cakap yg aku sempurna,tp aku ta pena kutuk org klu ko tak api2 kan aku.. sbb aku selalu di ingtkan oleh parents aku yg sume manusia ney tak sempurna ! ko egt 2.! ko cakap aku
kena rogol dan pregnant kan ? wei.. aku pregnant atau ko doe ?! ko yang dah main dengan bf ko sampay pregnant ko tak nak mengaku lak ! yelah main dalam kete kan ? tepi tasik ! tengah2 hari.. dekat hotel pown de jgk.. memang ko teruk gila sial ! pompan ney boley cakap dekat aku yang aku having seks dengan sume boyfie aku.. sebab 2 dorang masih sayang aku sampai sekarang ni dekat aku.. ye lah.. aku masih berkawan rapat dengan sume ex bf aku.. bodo gile ko ! laky ni,sayang kite kalau perangai ko tuh senonoh ! mase kapel lah dia tawu perangai menipu ko mcm ne,yang buruk2 ko sumelah.. ye lah.. sume benda mesti kite cete dekat bf kan ?? sebab tuh aku cakap,bf akan tawu baik bruk kite.. ko pergilah tny sume exbf aku ? aku jenis busuk aty macam ko ta ? ! dari situ ko dak kalah dah ! ta payah na having seks sangat lah ! cara aku
lain,cara ko lain ! kalo ko pnya jenis nak tarik perhatian laky dengan body dan dwit ko tuh.. pergi lah !! jgn na tunding jari dekat orang !! macam aku tak tahu dulu ko sibuk telan pil perancang !! penah gugo kan anak !! tuh aku cakap,jangan cete hal org.. tp diri ko 2 selidik sikit !! sumpah aku cakap,budak2 yang ko fitnah sume nya sebenarnya HOT2 dan sememangnya BAEK ! ko jeles dekat dorang tapi ko nak jatuh kan dorang dengan cara busukkan nme dorang.. memang aku ney tak pandai agama sangat.. tapi atles aku ta sanggup nak FITNAH DAN MENGAIBKAN MARUAH ORANG ! lagi2 pompan.. pe pandangan laky dekat kawan2 ko klu ko cete bukan2.. dea jugak pena cakap 1 gurl ney asek gne dwit dea then ta baya sume.. cian beb ! padahal ko yang cakap na blanje.. tp le da gado ko ungkit sume.. sampay aku yang ta pena kenal gurl tuh benci dekat die sbb ngr cete2 ko.. tp lepas aku kenal gurl tuh.. sebenar nya dea seorg yg sangat baek dan kiut ! stop merendahkan family gurl ney wei.. even dea ta sesenang idup org laen.. tp atles aty dea baek! ta pena cete bruk ko ! stil saba dengan pe yg ko cete psl dea..

BUDAK-BUDAK UMAH SEWA DIA

part yang ni kelakar wei.. korang bace plahan2 ye..
dia punyalah belagak cakap dekat budak2 yang sebenar nya dia mnx kete FAIRLADY dekat bapak dia..then bapak dia boley tersala oder kete satria neo ?.. seyez bodo wei ! bapak ko ta ley beza kete kew?? dekat situ ko dah jatuhkan maruah bapak ko.. yelah,mcm ko dah tnjukkan yg bapak ko tak tahu pape.. jaat sungguh ko ney.. yelah.. na belagak punya pasal,
sanggup merendahkan maruah orang tua ko.. then budak2 umah sewa dea cakap yang dia banyak hutang dekat dak2 dalam umah.. haaa.. ary tuh dia ada guna BB then sekarang dah tak dah.. dia caka dekat budak2 poli BB dea anta dekat kedai.. padahal? dah kena jual ! yelah.. tak de dwit da.. bile dea keje partime,aku saje tny,ngr cete deea keje partime.. tol kew? mle2 dea mcm ta mngaku.. yelah.. dea kan belagak bapak dea ade PULUH2 JUTA MILLION ! segan lah kan.. las2 baru dea mengaku cakap dea keje.. tp saje2.. wei ! ko ta yah nak jga standat ko sangat lah ! tak de org yang nak susa bodo ! SAJE-SAJE ? ! cakap jerk lah yang ko perlukan dwit !! stop blagak lah! muak dah orang tengok !! budak2 uma sewa ko sume BENCI dekat perangai ko ! owhh,lupa plak.. lepas tepon BB kne jual,dea pakai tepon pe tawu ta sekarang ? dea pakai tepon yg de torchlight tuh ! yg trend budak2 pkai tok maen msg tuh ?.. tawu kan ?! tuh pown dea pinjam dari budak bilik sebelah dea.. aik ?? ko dah susa dah sekarang ? tuh lah.. ALLAH tuh maha kuasa ! sekali ko angkuh dengan REZEKI yg diberi,beribu kali REZEKI tok ko kena tarik..
ko egt tuh.. ngok kan aku dah ceramah dah.. ko plak ta ngaku yang ko repeat paper ?? la ?? ko kan kantoi meniru.. yang tak boley blah dia cete deakat sume org dea repeat sebab bf dea.. sehari belum las paper dea,dea TERPAKSE teman fmily bf dea pergi NILAI sebab nak beli barang,di sebabkan dea terlalu penat.. mlm 2 dea tertito sampay pagi.. then pagi tuh dea baru mngelabah study.. then terbawak note masuk klz exam ! mcm korang ta tahu prosider poli,b4 paper stat dorang akan remind kite supaya letak sume note dekat lua.. bila dah kantoi tuh la alasan dea. yang tak boleh blah,dea cakap mak dea dah ta kasi de cakap ngn bf dea yg sekarang sebab dah gelapkan mase depan dea.. tapi dea stil plak kapel ?! hasihhh ! dgr cete ary tuh ko ckp dkt iman yg siam li ern brg2 uma ko dkt GAINT ! tp ko dok cete tat dak2 uma ko yg ko li brg tat IKEA ! wooooohhhh ! KAYA GILEW BHAIII ! market DOE ! WTF lg skli tok ko !

haiya.. penat dah tangan aku ney menaip.. aku mula nya dah maapkan ko.. tapi tak sangka ko cete dan terus fitnah aku lagi.. dulu ko cakap aku bandingkan diri aku dengan ko.. tapi aku tak pena wat.. oke sekarang meh aku wat betol2.. "aku de rupa yang lebih cantek dari ko,tp aku ta reti nak busuk hati dekat org sebab aku yakin dan percaya aku ada kelebihan yang orang boleh nilai.. tapi ko,dah lah rupa kurang,tapi aty ko lebih busuk dari longkang..bak kate org.. luar dalam buruk ! biar ta de rupa asl aty baik.. tuh pown da ckup tok bersahabat ! ta macam ko ! ko ada kawan baek ?! HAHAHA ! ta de la beb ! tapi senarai musuh ko bermuka surat beb !! banyk !!
stop2 lah cari musuh ! ko ta ya na mengadu dekat nas cakap aku na jatuh kan ko ! aku ta de mase na sebut jatuh kan org lah ! aku bukan mcm ko !! lagi pown kedudukan ko tuh da tngi sgt ke na aku jatuh kan ko ! pelik kan ? asal ko ta cete dekat bf ko jerk ea? kena kew mngadu dekat nas tuh ?? mnx simpati tol lah ko ney..

perghh ! nanti kalo de cete baru,aku cete dekat korang lagi oke.. papai ! coe klu de sala taip oke.. bnyk sgt na cete

pe ko rase sekarang bile orang tahu pasal ko ? mara ? malu ? haaaa.. tuh lah perasaan kawan2 laen bile ko dok cete psl dorang dekat orang laen.. aku akan padam entry ney kalau ko brani ngaku yang ko sala.. dan mnx maap ! atles aku cete psl ko ney sume hal tol !
ney salam dari aku dengan kawan2 aku tok ko.. zaman ko dah berakhir ! silap lah ko men tarik tali dgn aku.. memang ko silap..

1 comment:

hanis akmal said...

ermmm bgoz maya..anis sokong...anis pon da tekene..die memburukkan anis..cite kat orang len kate anis kutuk org 2..padahal ngn norg 2 pong anis xrapat...