Sunday, April 17, 2011

PENYAKIT OHH PENYAKIT !

minggu lepas aku baru je kena gastrik dengan masuk angen ! aku pergi klinik under name company tempat aku praktikal. wahhh ! best kan ! walau praktikal,opis aku support jugak ! GO GO JPG HOLDINGS !! minggu ney plak,dan bertarikh hari ini iaitu 18/4 aku tak sihat lagi.. aduhaii ! dugaan lah kan..sebenarnya dari semalam lagi aku rase tak sihat,time aku nak pergi kuar dengan azhar. time 2 aku just rase sakit tekak dengan flu jerk. then malam tadi aku ta dapat lelapkan mata.. berPULUH JUTA kali lah aku terbangun dari tito.. dah lah aku rase penas sangat malam tadi, kebiasaan nya aku lebih suka sebelum tito aku mandi dengan basuh rambut dulu.. baru best ! rase segar macam susu lembu ! HAHAHA ! hodo bhai aku gelak !! lebih kurang pukul 3 pagi,aku mula rase sejuk sesangat.. lahh ! rupanya ujan lah pulak !aku selimutkan lah badan2 aku dengan selimut yang tebal gilew ! layan beb tito time ujan ney.. aku rase time tuh tekak aku ney da macam koma dah.. sakit teramat lah sangat nya ! wooohooo ! pagi2 azhar dah pesan dekat aku supaya aku tak yah datang keje kalau tak larat.dok jerk rumah rehat.. tapi aku malas lah ! dekat rumah tak de kawan ! boring aku ! bek aku datang opis jerk.. datang jerk opis aku rase lemah seluruh badan dah ney.. pe lagi,dengan segera nya aku pergi klinik company tuh.. yelah ! FREE kan ! mula2 doktor chek telinga aku ! sebab nak tengok suhu badan lah weii ! sekali doktor cakap aku demam panas ! aik ?? aku ta rase aku demam pown ! PELIK LAH ! aku just rase aku kena FLU dengan SAKIT TEKAK jerk lah ! suhu badan aku buat mase dan ketika ny ialah 37.6 ! tinggi jugak kan ?!wahh ! berapa hebatnya aku ney kan ! demam tapi tak rase demam pown ! makan ubat lagi ! tuh yang aku malas sebenarnya ! aku ney memang ANTI ubat lah ! asal name nya ubat ! MEMANG AKU tak suke !soo.. aku ta larat nak cerita panjang lebar lagi dah.. pale otak aku ney dah berdenyut2 ! papai korang (=

2 comments:

Anonymous said...

hohoho cian de lorh...
mam ubt nyah...skunk mang msim pnykit...:))

MAYA said...

okei nyah.. tuh la ,, mmg musin skuwng ney.. sob sob