Thursday, April 14, 2011

HIJAB !


kalau korang perasan kan sekarang yang bertudung,pelbagai fesyen tudung baru2 dan cantek2 yang keluar.. yang bagus nya,lagi ramai yang akan pakai tudung dan semangat untuk tutup aurat.. okei.. ade jugak yang bangkang sebab orang pakai tudung sebab nak bergaya dengan tudung2 yang cantek ney.. oke fine ! memang ade yang tak sokong.. bagi maya,tak pelah cara macam tuh kan.. kita tarik minat orang2 yang beragama islam untuk menutup aurat.. ade jugak yang cakap dorang tak eklas,tapi bagi maya,soal eklas dan tak eklas tuh hanya ALLAH yang tentukan.. as long kita sume ekut ajaran ISLAM ! betol tak ?
erm.. maya pergi opis pon pakai tudung sebab parents maya suruh.. yelah, dekat tempat belaja kan pakai tudung,then takkan dekat tempat praktikal tak nak pakai tudung betol tak.. sebab kite tengah bawa nama baik tempat kite belajar.. dan paling penting tunjuk kan lah sifat yang baik dekat tempat kerja sebab dekat situ kita akan berinteraksi dan berkomunikasi dengan orang.. dari situ lah cara kita bergaul dapat dinilai.. PEACE !

ney salah 1 pix maya before pergi ofis.. saje snap tok korang..

No comments: