Monday, April 11, 2011

DILARANG MASUK !



pada pagi hari sabtu minggu lepas aku bangun seawal nya.. pukul 6.30 pagi sebab nak kena teman azhar pergi keje. time 2 hari pertama dia. jadi pagi 2 aku dengan rela tak rela lah bangun.. sebenarnya,azhar kena sampai ofis dia pukul 8.30 pagi. disebabkan dia bawak aku,dia kena bangun awal untuk kejuy aku.. aku nie sepisis kura-kura sebab akan siap lambat sesangat.. dia awal2 dah warning aku 7.30 tepat dia akan terpacak dekat depan rumah aku.. lepas azhar kejut aku,mata aku masing lagi terketip ! ngantok nyaaa ! tapi aku gagahkan juga pergi mandi.. pagi2 tu aku cuci rambut.. bio segar sikit pale otak aku neyy.. siap punya siap,azhar dah sampai rumah aku.. hari sabtu dia keje setengah hari jerk,so dia tanya pagi 2 aku nak brekfest ape. tapi dia nak aku pilih dekat lah dengan tempat keje dia.. senang sikit.. mula2 dia sruh aku lepak starbuck sebab aku boley on9 sekali.. tapi aku tak nak sebab aku nak makanan yang betol2 kenyang tok masuk dekat parut aku ney.. setakat kek jerk,cacing dalam perut ney pon boleh komplen ! =='.. so pusing punya pusing,ada lah mamak yang ada wireless.. tapi aku pulak tak nak.. sebab dekat situ ramai orang.. segan aku ! then azhar plak memang tahu aku ney mmg jenis cerewet. so kteorg pon sambung pusing2,then TARA!! dapat la oldtown whitecoffee.. atles dekat stuh de sofa yang boleh buat aku duduk sambil tungu azhar balik dengan selesa lah kan.. azhar anta aku masuk dalam dan cari kan aku tempat duduk.. dah dapat seat da !! aku dudok belah hujung sekali.. supaya tak ramai org nmpk kewujudan aku dekat ctuh.. lepas 2 azhar amek kan aku menu then suruh aku pilih apa yang aku nak.. dia dah ckp awal2 jgk dah,pe pown aku na makan ataw melantak dipersilakan.. dia yang bayar nanti.. aku dengan hati yang kembang kempis kembang kempis pown tulis menu yg aku nakk..tungu punya tngu,penat dah tangan aku ney dok un9.. pale aku dah berat dan mengantok.. lambat nyaaaa ..=='..
ney pix muka aku yang hodo time tungu azhar
last2 azhar datang mengejut.. YEAHHHH ! azhar dah balik.. then turn azhar pulak makan.. aku pown tunggu dia.. lepas tuh,dia tny aku nak pergi mana.. so aku ckp aku tak de plan.. dia tanya samaada aku nak tengok wayang ataw ta.. aku pown iye kna jerk lah.. kiteowg pilih tok pergi sunway.. tajuk wayang yg dipilih ialah.. tuh lahhh ! entry dekat atas tuh ! DILARANG MASUK !.. cerita dea MEREPEK LAH !! korang jgn tengok oke ! tak best dan memang menghabiskan duit jerk.. abes wayang,masing2 dah lemau dah.. penat sangat.. tp aku enjoy beb ary tuh..

1 comment:

Anonymous said...

hahah cowi nyah time nie x pat dtg,..namo marah2 sy kehh!!
hee sian kamOo..lebiu yunkyunk!!