Friday, April 8, 2011

AJA-AJA FIGHTING !

dis wek mcm2 perkara berlaku dalam hidup aku.. ada yang baik ada yang kurang baik. 1st sekali aku da bermaaf-maafan dengan 1 gurl dekat poli aku.. yang pakai "tudung" tuh.. sape2 yang faham tahu lah.. na mention name aku tak berani lah. nanti dea mara aku pulak.. elok2 dah setel,nanti jadi kes lain pulak.. oke ! yela-yela owg panggil dea IDA ! daaa ! tuh jerk petunjuk yang aku boleh kasi tahu dekat korang. terharu juga bile dea tex dekat fone aku. time tuh aty aku yang penuh dengan gunung berapi ney dah bertuka menjadi kutub selatan ! cepat2 tuka pkai baju eskimo.. HAHAHAH!

now aku de fght nan 1 gurlz bajet CUN ! dulu aku eklas trime dea sebagai kawan aku. ta sangka lah dea ney mempunyai PHD ! pe tuh PHD ? *PERASAAN HASRAT DENGKI ! yee.. sumpah aku tak sangka. aku ta pena cete pape psl dea dekat sesiapa pown,atae ktuk akan kekurangan dea.. tapi di sebabkan dea ada PHD dea cete dekat orang pasal aku.. FITNAH2 aku ! WTFF. wei.. just imagen lah kawan korang khianati korang.. dea kutuk2 aku? padahal rahsia dea banyak dekat aku.. pasal dea TIPU bf dea? sume aku tawu.. bf dea yang lindung dea pown bodo jerk caye ckp dea.. selagi ko belom kene ko ta tawu lah.. sekali sorang2 bukak mulut kompom ko angkat kaki dari dea !! sumpah aku menyesal tolong ko dulu beb ! SUMPAH AKU MENYESAL !! seyez aku cakap ! ko cete psl aku dekat orang,ko cakap tuh aku.. padahal yang ko dok cete tuh pasal diri ko sendiri.. aku na bg tawu ko ea,klu ko bce belog aku ney. bek ko stop cete pasal aku and owg laen.. sebab ko tuh bukan MALAIKAT sempurna sangat ! tapi lebih teruk dari tuh ! sebelum orang2 zip mulut ko,bek ko belajar zip mulut ko sendiri.. lagi pown ta baek menfitnah dan mengaip kan orang !!

kalau ta paham pe aku tulis ney,meh datang jumpa aku.. aku terang ern depan2

1 comment:

Anonymous said...

orang cm tuh xyh nak wt bek la nyah...da kne skli ckup la... dy x kan brubah prngai nye...