Wednesday, March 9, 2011

untuk budak kampung !

woit orang gila ! ko dah BLOCK aku dah lah ! ta payah nak susa2 ngok dan mengeledah fb boyfie aku yang encem tuh ! sibuk plak ko nak tawu perkembangan aku kan ? wat susa ko jerk nyah ! oke oke oke.. ko lah FAN NO 1 ak.. aku bagi award tat ko nyah ! thanx alot yunkyunk ! eehh jup jup.. rase nyer macam ta lama lagi mesti ko datang cari aku owhh.. windu nak ngok muka ko yang macam nak mintak penyepak aku ! HAHA ! ye lah,ko susa2 lari ta na jumpa aku kan.. tak pe. ak de cara ak tersendri tok buat ro REDHA dan menyerah diri pada aku.. ceittt.. mara plak ? jgn la mara.. t muke tuh makin hodo plak.. dah lari boyfie ko tuh kang.. da susa.. ta laku plak.. aku jugak cdey t bilew ko di tinggalkan.. da lah ko susa na laku.. cian ern tat ko.. opssss ! terkutuk lebey plak.. coe lalink.. maap zahir dan batin.. HEHE.. ce senyum ckit,ce seyum ckit.. papai darlink.. nanti ble pree saia pemes ern awak lagi tat blog saia ney oke.. muaahhh tat pipi awk yg berjerawat tuh ! ceitt ! tut ! statement ta boley tahan ! HAHAHAH ~ chaw dulu DER !

No comments: